— sobota 9. dubna 2016 —

✿MARBLE OBSSESION-INSPIRATIONS✿


Mám zde trošku neobvyklý článek, který je opět inspirativní. Jedná se o takovou menší obsesi, která popadla docela hodně módních blogerek a návrhářů nevyjímaje.Mě se mramor vždycky líbil. Podle mě to vypadá naprosto luxusně, když je mramor zakomponován do designu v bytě či domě. V kombinací s béžovou, stříbrnou, zlatou a tlumenými barvami působí tak noblesně a luxusně. Začalo se mi to líbit třeba i na oblečení, nehtech, minimalistických doplńcích. Našla jsem pár inspirací, které mě inspirovaly, třeba k tomu, abych mramor zakomponovala také do svého bytu nebo později i domu. Přidala jsem pár obrázků z weheartit a hodně jsem se jimi inspirovala. Líbí se mi mramorový design a také ty nehty vypadají dokonale božsky. Co si myslíte vy o tomto módním prvku?












































✿KRÁSNÝ JARNÍ DEN✿

Žádné komentáře:

Okomentovat