— neděle 10. dubna 2016 —

✿INSTADIARY-MARCH 2016✿


Mám zde úplně jinou formu článku, než jsem doposud publikovala. Viděla jsem tento způsob článku již na několika blozích, proto jsem se rozhodla, že by nebylo vůbec špatné přidat jej taky. Mám zde tedy fotečky z mého instagramu ZDE. Fotografie budu vždy přidávat za určitý měsíc vždy na konci. Jelikož teprve začal duben, tak prvně přidávám opožděně březen, i když některé fotky jsou už z dubna, zařadila jsem je ještě do března.
1.✿ Můj nový vzhled a není to ani ještě měsíc a už vypadám jinak..řekla bych že hůř:D Mimochodem mám na sobě dokonalou matnou rtěnku od Sephora v odstínu Pink Soufflé.
2.✿ Miluji sójové mlíčka Alpro. Zatím jsem zkoušela jen to čisté, kokosové a čokoládové a jsou všechny výborné:)
3.✿ Nové povlečení, které jsem dostala jako dáreček k narozeninám (předčasný).
4. ✿Nový perfektně střižený béžový kabátek od mé oblíbené značky H&M a sedne jako ulitý, navíc se bude skvěle hodit k mým botkám:)
5.✿ Nová halenka od značky Candy Couture v roztomilém designu. Oblíbila jsem si proužky a tahle halenka je prostě táák sladká, stejně jako má nová rtěnka, kterou jsem si objednala od značky The Balm v odstínu Anita Boytoy. Miluji retro obaly a tahle značka je v tomto dokonalá:)
6.✿ Dárečky k Velikonocům, které jsem dostala od svého přítele. Ten bílý zajíček Merci nemá chybu:)
7. ✿Čisté Alpro jsem si ihned zamilovala a dávám si ho ráda i do kávy.
8. ✿Nová barva na vlasy, ze které jsem ale zklamaná, jelikož mi vůbec nechytla tak, jak jsem předpokládala.
9.✿ Tohle jsou mé obvyklé rána. Miluji zdravé snídaně a tohle jsem si tento měsíc moc ráda dávala na snídani plus mé oblíbené Cosmo:)
10.✿ Nejoblíbenější jarní rtěnky a lesky na rty, jak jinak než v pink tónech, ale najdete tam i mé oblíbené nude.
11.✿ Dárek z lásky vždy potěší nejvíce a já vyrobila svému příteli na naše dvouleté výročí domácí cheesecake s ricottou a čerstvými jahodami. Jako základ jsem použila korpus z máslových sušenek a recept vám dám na blog:)
12.✿ Jahody jsou u nás v lednici samozřejmostí. Miluji je nejvíce z ovoce.
13.✿ Malé dárečky micelární voda od francouzské značky Mixa na citlivou pleť a oblíbený modrý proužkovaný eos s mintovou příchutí a vůní vanilky.
14.✿ Březnové nehty alá Tiffany v mintové barvičce s jemnými třpytkami. Nyní mám levandulkové nehty.
15. ✿Má nejoblíbenější hříšnost a to kokosová čokoládka Ritter Sport.

INSTADIARY/MARCH


✿KRÁSNÝ JARNÍ DEN✿

Žádné komentáře:

Okomentovat