— pátek 15. dubna 2016 —

✿INSPIRATIONS > LUXURY STILETTO NAILS✿


Krásný večer, dnešní článek bude opět inspirativní a bude se týkat dokonalých nehtů a také módního trendu v nehtech. Ještě nikdy jsem neměla udělané nehty tak dokonale jako na těchto fotografiích a inspirativních obrázcích. Oblíbila jsem si tento tvar nehtů neboli "Stiletto Nails" neboli nehty ve tvaru do špičky. Pár obrázků si asi vezmu s sebou do nějakého salonu, aby mi je takhle přesně vytvořily. Tento tvar se mi totiž líbí více než oválný tvar, ale úplně nejvíce nesnáším hranatý tvar nehtů, podle mě to vaši ruku tak divně zkrátí. Možná budou černé stiletto další nehty, které si půjdu udělat. Co vy líbí se vám nehty do špičky "Stiletto Nails". Těchto nehtů je spousta a já vám vybrala jen několik pro inspiraci, tak snad se vám takový menší inspirativní článek líbil:)
















✿KRÁSNÝ JARNÍ DEN✿

Žádné komentáře:

Okomentovat