— středa 11. února 2015 —

Recipe - Strouhaný Tvarohový Dezert

Hello srdíčka♥ Dnes tady pro vás mám jeden dokonalý recept, který jsem vyzkoušela. Tento dezert jsem pekla svému příteli k narozeninám.  Jedná se o strouhaný dezert. Tento druh dezertu není složitý na přípravu. Vyžaduje však značné úsilí co se týče zpracování těsta. Musíte jej dobře propracovat rukama, aby bylo těsto vláčné. Nejprve začneme tím, že si připravíme veškeré ingredience k přípravě této lahůdky.
 
 
 

Ingredience na přípravu

Náplň
 
4ks bílek
300g cukr krupice
3ks tvarohu
3ks žloutek
1 lžíce solamyl
 
Těsto
 
1ks žloutek
400g hladká mouka
1ks prášek do pečiva
30g kakao (holandské)
3lžíce mléko
1kostka hera (podle potřeby)
150g cukr krupice
 
Můžete přidat i rozinky. Já jsem je tam přidala a bylo to vynikající.
 

Postup přípravy

 
 
Všechny ingredience na těsto odměříme a smícháme dohromady. Já jsem musela opravdu důkladně těsto zpracovat aby se všechny ingredience spojily.  Poté těsto rozdělíme na 2 poloviny a dáme do mrazáku tak na 30 minut, aby těsto bylo tvrdé.
Zatím si připravíme náplň. Smícháme tvarohy, cukr, žloutky a solamyl. Z bílků vyšleháme tuhý sníh, který přidáme do tvarohu, opatrně zamícháme.
Když už je těsto zmrzlé, vyndáme 1 část a nastrouháme jí na plech na pečící papír rovnoměrně. Na to dáme všechnu tvarohovou náplň.
 A na náplň nastrouháme druhé těsto. Strouhanou tvarohovou buchtu pečeme v troubě při 160 °C asi 40 minut. Záleží na troubě. Je lepší si vzít plech s vyšším okrajem.
Upečenou strouhanou tvarohovou buchtu nakrájíme a můžeme servírovat.
 
 
Na obrázcích níže, můžete zhlédnout jak se tento dezert povedl mě. Na okrasu jsem také vyrobila příteli krásné papírové srdíčko. No uznejte sami jak se mi povedl. ♥
 



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




4 komentáře:

  1. Toto je môj najobľúbenejší koláč! Iba ho ničím "nepolievame" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj taky♥ Přemýšlela jsem také nad tím, že ho ničím nebudu polévat, jelikož jsem ho ale pekla příteli k narozeninám, tak jsem se rozhodla použít dvě různé polevy. Děkuji velmi za komentář♥

      Vymazat
  2. Je to milé :) jsi šikovná...dáreček udělaný z lásky je krásnější, než ten koupený...nicméně muselo to chutnat skvěle a je to taky skvělý tip na Valentýna :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím♥ Dáreček vyrobený je lepší někdy než kupovaný♥ Chutnalo to božsky♥ určitě ho upeču někdy znova♥ Děkuji za komentář♥♥

      Vymazat