— čtvrtek 12. února 2015 —

Cosmetics > Sladká kosmetika Too Faced

 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
Dnešní článek se bude týkat opět kosmetiky. Tentokrát ale nepůjde o žádnou recenzi ale budu psát o nádherné, roztomilé kosmetice Too Faced. Tato kosmetika je jednoduše rozkošná. Pro začátek vás trochu více seznámím s toutou značkou. Too Faced používá vysoce kvalitní a jemné ingredience, které dodává její kosmetice luxus a kvalitu. Soustřeďuje se především na ženy, které milují oblékání. Proto také vymýšlí různé funny názvy odstínů a produktů. Kosmetika je hravá, nestydatá a velmi ženská. Jak hravé je být dívkou?  Kombinuje a mixuje dohromady různé odlišné styly. Inspiruje ženy k tomu být jiné a nebát se být jiné. Jednou větou řečeno inspiruje vás k experimentování a nabádá ženy k tomu, aby hrdě ukazovaly svou přírodní krásu. Too Faced věří, že v makeupu se skrývá síla dávající ženě svobodu každým dnem vyjádřit sebe samu. Makeup je mnohem více, než jen nanést si pár barev na obličej, je to odraz vaší nálady a mocný spojenec. Too Faced se zrodil jako pultová kosmetika, která přesně ví, jak zapůsobit na ženy a vytvořit si tak k nim jakési pouto. Neuškodí také malá cesta do historie.
Pokud by jste chtěli zkouknout či si zakoupit nějaké produkty této značky prohledněte si jejich stránky, které naleznete na této adrese toofaced.com
 
 
 
Bývaly doby, (v 90. letech), kdy tmavé barvy byly v módě a růžová měla špatnou reputaci. Zadejte Jerrod Blandino a Jeremy Johnson. Nevýrazní a zoufalí od příliš vážného stavu v kosmetickém průmyslu, kteří ale toužili založit společnost, která by přinesla zpět nesmlouvavé kouzlo ženskosti. Inspirováni láskou Paříže, nestydaté girliness a transformativní sílou kosmetiky, vytvořili Too Faced, designovou značku s velkými sny. V současné době se Too Faced stala leaderem v kosmetickém průmyslu, která posouvá hranice stylu a rozumí ženám jako málokterá značka kosmetiky.
 
 

 

JERROD BLANDINO

 



Too Faced Co-zakladatel a kreativní ředitel Jerrod Blandino začínal za obchodním domem make-up pult v polovině 90. let. Rychle si uvědomil, že jen několik minut na make-up židli by mohl proměnit a posílit své klienty. Poznal, že make-up je tak mnohem více než jen trochu barvy na ženské tváři, je to okamžik, nálada, nejlepší přítel a mocný spojenec ženy v jednom.
Jerrod trávil noci různými kombinacemi očních stínů se rtěnkami, jak udělat zcela nové produkty, které poté testoval na svých klientkách. Ženy milovaly jeho přístup a to jak jim rozuměl. Tyto produkty byly zábavné a ženské. Jeho výtvory přetvořily kosmetický průmysl.

Značka se jmenuje láskyplně Too Faced, protože se může měnit ze sladké na kyselou.  Jerrod se rozhodl založit vlastní linii. Pouze s kreditní kartou a vizemi, po boku svého nového partnera a budoucího manžela Jeremy Johnson se začal setkávat s profesionálními make-up laboratořemi vyvíjet své produkty.
 
Brzy se stal světoznámým v kosmetickém průmyslu. Vynalézal své první oční stíny, lesky 24hodinový primer. Inspirace přišla z mnoha stran klasický film, čokoláda, obličeje v lázních na Havaji, ženy a jejich pleť na sjezdovkách. Přestože se do něj Hollywood zamiloval, zůstal Blandino věrný svým zákazníkům, jejichž podpora dostala značku tam kde je dnes. V současné době věří Jerrod Blandino v sílu makeupu více než kdykoliv jindy.
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 

JEREMY JOHNSON

 
 
 


Too Faced Co-zakladatel a generální ředitel Jeremy Johnson začal svou kariéru v módě a kosmetice v jeho časných 20letech. Začínal prací v Armani, následně strávil nějaký čas prací pro značku  Chanel a Estee Lauder.

V pozdních 90. let, se Jeremy spojil s obchodním partnerem Jerrod Blandino. Jejich vizí bylo vytvořit krásu a make-up linky, které by oslavili individualitu a vytvořit si tak cestu do průmyslu, který měl pevně zavedená kritéria nebyla žádná legrace.

Od samého začátku, Jeremyho obchodní důvtip a Jerrodova kreativita skvěle ladila navzájem. Jejich první kolekce popadl maloobchodníky, jako jsou Sephora, Nordstrom a Fred Segal a byl okamžitě uveden v Vogue. Byl to zápas v kosmetickém nebi a svět to věděl.

Pod jeho vedením ve funkci generálního ředitele, se značka rychle rozrostla na globální, mnohamilionové podnikání. V současné době, je Too Faced  větší než kdy jindy, a Jeremy je stále v kanceláři každý den vede týmy a vymýšlí nové obchodní strategie. Jeremy a Jerrod věří v transformativní sílu make-up nyní více než kdy jindy. Každý den se snažíme, aby každá žena měla možnost vytvořit si svou vlastní unikátní verzi.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
LÍBÍ SE VÁM TATO SLAĎOUNKÁ KOSMETIKA?

4 komentáře:

  1. Abych napsala pravdu, tak tento článek jsem jen okem projela a pročetla jen něco, protože na první pohled jde vidět, že jsi to nepsala ty a já takovéto články moc nemám v lásce číst..někdy se ráda dozvím něco nového ale stejně to zase zapomenu, takže stačilo jen něco pro příště a spíše svými slovy ale ta kosmetika je moc hezká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno jsem překládala a přepisovala svými slovy článek jsem psala opravdu dlouho ! Ale děkuji za komentář :-)

      Vymazat
  2. To nevadí :-* všimla jsem si ale že tam mám malé chybičky já to totiž psala dost pozdě :-/

    OdpovědětVymazat